ژل لوبریکانت 2 در 1 سان یورو (LOVE PURE)

ژل لوبریکانت جمع کننده سان یورو مخصوص بانوان

از {{model.count}}
117,450
114,550 تومان
3%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ژل لوبریکانت جمع کننده سان یورو مخصوص بانوان، حاوی عصاره طبیعی انار می باشد که باعث انقباض عضلات دیواره واژن شده و حالت ارتجاعی را افزایش داده و در نهایت باعث احساس جمع شدن عضلات واژن می گردد. عصاره های استفاده شده در این ژل هیچ گونه عوارضی نداشته و موجب خوشبوتر شدن و همچنین افزایش لذت جنسی طرفین می شوند.  ژل لوبریکانت تأخیری سان یورو، حاوی ماده مؤثره لیدوکائین می باشد که به عنوان روان کننده و خوشبو کننده نواحی تناسلی، به بهبود عوارض ناشی از خشکی واژن، کاهش درد هنگام رابطه و افزایش لذت جنسی طرفین نیزکمک می کند. از دیگر ویژگی های این محصول، کمک به کاهش انقباضات غیرعادی واژن، برطرف کننده اختلالات رسیدن به اوج لذت جنسی، آنورگاسمی و برطرف کننده بوی نامطبوع می توان اشاره کرد.  این محصول با بسته بندی ویژه به شکل دوقلو ساخته شده است که دو فرآورده پر طرفدار بین بانوان و آقایان را به طور همزمان عرضه کرده تا علاوه بر مقرون به صرفه بودن، با دو کارایی از یک خرید بیشترین سود را ببرید. ژل لوبریکانت جمع کننده سان یورو مخصوص بانوان از دو بطری پمپ دار به هم چسبیده ساخته شده است که قسمت زرد روان کننده و در قسمت صورتی ژل جمع کننده یا قابض  برای خانم ها می باشد.

ژل جمع کننده (سمت صورتی): ۲۰ دقیقه پیش از انجام رابطه، ناحیه واژن را  شستشو داده و خشک نمایید. سپس موضع را به ژل آغشته کرده و به آرامی ماساژ  دهید.

ژل روان کننده (سمت زرد): هنگام رابطه جنسی، مقدار کافی از ژل را بر روی  موضع مالیده، به آرامی ماساژ دهید و در صورت نیاز تکرار نمایید.

نوع محصول
ژل
حجم
50 میلی لیتر
نام برند
سان یورو – Sun Euro
کشور مبدا برند
آلمان
شرایط نگهداری
در جای خشک و خنک به دور از نور مستقیم آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...