طراحی و ساخت انواع پروتز های زیبایی

امروزه افرادی که از فقدان یک عضو رنج  میبرند مانند قطع شدن پا یا قطعی انگشتان دست، میتوانند از پروتز های  زیبایی در جهت اصلاح وضعیتشان استفاده کنند .

این پروتزها اغلب از جنس سیلیکون تهیه می شوند.

بسیاری از افراد که به دلایلی دچار نقص  عضو شده اند و یا بطور مادرزادی دچار نقص عضو بوده اند می توانند برای  بهبود نقص خود و داشتن ظاهر بهتر از انواع پروتزهای زیبایی که اغلب از جنس  سیلیکون هستند بهره مند شوند.

پروتزهای سليکونی انگشت دست و پا و پروتز دست بايد ظاهری بسيار طبيع داشته باشند تا سایر افراد متوجه غیرطبیعی بودن آن ها نشوند.

 ظاهر پروتزهای سيليکونی به شرطی که توسط  متخصص ارتوپدی فنی ماهر در این زمینه تهیه شوند با ظاهر عضو طبیعی در بدن  شباهت زیادی داشته و در ظاهر نمی توان به مصنوعی و غیرطبیعی بودن آن پی  برد.

برای ساخت پروتزهای زیبایی گوش ، دست،  پا، انگشت، بینی و سینه ، سیلیکون یکی از بهترین انتخاب ها است که با داشتن  متریال خاص خود می تواند تمامی خطوط عضو را مطابق با عضو سالم در خود جای  دهد.

خواص فوق العاده سیلیکون باعث می شود تا راحتی فوق العاده و سطحی بدون درز با ظاهری تا حد ممکن  نزدیک به ظاهر طبیعی عضو برای افردی که از آن استفاده میکند فراهم گردد.

مزایای پروتزهای زیبایی

  • ایجاد ظاهر طبیعی در عضو یا اندام از دست رفته
  • بازیابی و افزایش اعتماد بنفس از دست رفته فرد
  • حمایت از عضو و اندام از دست رفته در برابر آسیب ها
  • کمک به وضعیت تحرک در فرد
  • بهبود عملکرد اندام

برای سفارش و مشاوره با دکتر باغبان باشی تماس بگیرید : 09179990428