انواع کفی طبی و دیابتی


انواع کفی طبی و دیابتی


کمی صبر کنید...

کفی کفش نمدی

130,500 116,000 تومان

رفع بو و عرق پا،جلوگیری از تاول، تخلیه الکتریسیته ساکن بدن و آرامش  اعصاب، افزایش جریان خون،بهبود میخچه، ترک و خار پاشنه باتراکم و دوام بالا  ،سبک و قابل انعطاف و همچنین پاها را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه  می‌دارد.


کفی ضربه گیر و ضد لغزش زنانه لانگزین مدل LONGXIN LX-0613

166,750 159,500 تومان ناموجود

همه ما می دانیم که پا به عنوان قلب دوم  بدن شناخته می شود. در صورتی که برای این عضو راحتی فراهم نباشد، سایر  اعضاء بدن نیز آرامش نخواهند داشت. اغلب بانوان تمایل دارند تا در مجالس و  مهمانی ها یا حتی در کار های روزمره خود از کفش های پاشنه بلند استفاده  کنند. یکی از چالش های استفاده از این کفش ها لغزندگی آنان و میزان فشاری  است که بر روی پا و ستون فقرات اعمال می کنند.استفاده از کفی های طبی در کفش های پاشنه  بلند و زنانه یکی از راه حل هایی است که می تواند تا حد زیادی شرایط راحتی  را برای پا فراهم کند. کفی ضربه گیر و ضد لغزش زنانه لانگزین مدل LONGXIN LX-0613 ساخت کشور چین از جنس ژل نرم بوده و در ابعاد 7.3 × 19 سانتی متر طراحی  شده است. در ادامه این مطلب به شرح ویژگی ها و عملکرد این محصول خواهیم  پرداخت.


لانگزین – کفی ژله ای نازک خارپاشنه مدل LX-0503

195,750 188,500 تومان ناموجود

مناسب استفاده پاهای مستعد و دارای خار پاشنه قابل استفاده ورزشکاران ایده آل استفاده آقایان و بانوان محافظت و مراقبت از پاضربه گیر و ایجاد حالت بالشتکی کاهش درد و فشار به پاشنه و مچ پا در هنگام ایستادن، پیاده روی زیاد و خستگی تسکین دهنده و آرامش بخش پاقابل شستشو دارای بافت نرم و ژله ای انعطاف پذیربا فرم مخصوص فنجانی در ناحیه پاشنه جهت محافظت بیشتردر هر بسته 2 عدددر دو سایز:کوچک Sبزرگ L


لانگزین – کفی ژله ای خارپاشنه مدل LX-0503-2

174,000 166,750 تومان ناموجود

مناسب استفاده پاهای مستعد و دارای خار پاشنه محافظت و مراقبت از پاکاهش درد و فشار در پاشنه و کف پاتسکین دهنده و آرامش بخش پاضربه گیر و ایجاد حالت بالشتکی در کف پاقابل شستشودارای بافت ژلی نرم و انعطاف پذیردارای پود تالک (در صورت چسبندگی آن را با پودر تالک آغشته کنید)در هر بسته 2 عدددر دو سایز:کوچک Sبزرگ


پد خارپاشنه سیلیکونی اوتسی Otessy TH-022

426,300 419,050 تومان ناموجود

خار پاشنه یکی از رایج ترین مشکلاتی ست که  به درد پاشنه پا منجر می شود. معمولا این درد با برداشتن اولین قدم پس از  بیدار شدن از خواب شروع شده و تا گرم شدن پا ادامه می یابد اما پس از  ایستادن زیاد و یا تغییر وضعیت از نشسته به ایستاده مجددا عود می کند.پد  خار پاشنه برای تسکین درد پاشنه، خار پاشنه و التهاب کف پا طراحی شده است.  پد خار پاشنه Otessy TH-022 با استفاده از سیلیکون با دو چگالی متفاوت  فشار را از روی پاشنه پا بر می دارد.ویژگی های پد خار پاشنه سیلیکونی اوتسی کد Otessy TH-022 جنس: سیلیکون مناسب برای درمان درد پاشنه و التهاب کف پااستفاده از سیلیکون با دو چگالی متفاوت جهت توزیع مجدد فشار بر روی پاشنه دارای طراحی منحنی شکل برای کاهش فشار بر روی تاندون آشیلاستفاده راحت و آسان در کفش مناسب برای بانوان و آقایان موجود در 4 سایزقابل استفاده برای پاساخت ایران نحوه استفاده پد خار پاشنه اوتسی:با توجه به سایز پای خود، اندازه مناسبی از محصول را تهیه کرده و کف کفش خود قرار دهید.


کفی افزایش قد فوت کر

107,300 100,050 تومان ناموجود

این کفی داخل کفش و در  قسمت پاشنه قرار می‌گیرد و قد را بلندتر نشان می‌دهد. کفی کایسایی از پدهای  افزایش قد تشکیل شده است که بنا به شرایط و عمق کفش تا 4 لایه از این پدها  را می‌توان داخل کفش قرار داد. به کمک این کفی می‌توان قد را 1 تا 5  سانتی‌متر بیشتر نشان داد. قسمتی که پا با آن تماس دارد, یک پارچه‌ی مشکی  است که زیر آن یک لایه‌ی نرم سیلیکونی قرار دارد؛ به همین دلیل به این کفی  ژل افزایش قد هم می‌گویند. این لایه باعث راحتی بیشتر و احساس رضایت شخص  هنگام استفاده می‌شود.


کفی کامل سیلیکونی واسپور

388,600 381,350 تومان ناموجود

کفی کامل سیلیکونی واسپوراین نوع کفی برای افرادی که کف پای صاف دارند و یا  ترک کف پا یا میخچه دارند بسیار مناسب می باشد و با خاصی سیلیکونی وزن بدن  به طور مناسب بر کلیه سطح کف پا پخش شده و بسیاری از درد ها از جمله کمر  درد و خستگی مفاصل پا را کاهش می دهد.


پدخارپاشنه سیلیکونی واسپور

266,800 259,550 تومان ناموجود

درد خار پاشنه می‌تواند در حد یک درد کم تا سوزش و درد شدید باشد که البته  با نادیده گرفتن خار پاشنه این درد مزمن گسترش پیدا می‌کند. بنابراین برای  بهبود درد و جلوگیری از گسترش عوارض آن باید فشار وارده بر کف پا را کاهش  داد. پد خار پاشنه سیلیکونی «واسپور» با کنترل فشار در ناحیه پاشنه پا موجب  کاهش التهاب و درد ناشی از آن می‌شود. این پد مناسب استفاده در کف کفش است  و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به پیاده‌روی بپردازید.


دسته‌بندی