انواع سرنگ


انواع سرنگ


کمی صبر کنید...

سوزن قلم انسولین 6 میلی متر گلدفاین Gold fine گیج ۳۱

533,600 526,350 تومان

برخی بیماران دیابتی روزانه واحد های مشخصی از هورمون انسولین را به صورت  تزریق زیرجلدی دریافت می کنند. تزریق انسولین هم میتواند به کمک سوزن های  انسولین و هم قلم های انسولین انجام شود. استفاده و اندازه گری میزان  انسولین در قلم ها آسان تر می باشد؛ از این رو در حال حاضر استفاده از قلم  های انسولین رایج تر شده است. سوزن های قلم انسولین یکبار مصرف می باشند و  باید به صورت روزانه تعویض شوند. سوزن قلم انسولین باید از جنس سیلیکون  باشد تا حین تزریق فرد کمترین درد را احساس کند. سوزن قلم انسولین 6 میلی متر گلدفاین Gold fine گیج ۳۱


سوزن قلم انسولین پیک سلوشن 6 میلی متر ۱۰۰ عددی Pic Sloution Insulin

526,350 517,650 تومان

سرسوزن های انسولین پیک ساخت ایتالیا، از برترین نمونه های سرسوزن  انسولین در دنیا می باشند که با تکنولوژی منحصر بفرد اروپایی، امکانتزریق انسولین بدون درد را ممکن می سازند.تکنولوژی برش ویژه، به همراه پوشش سیلیکونی سرسوزن، سبب می شود تا  کمترین میزان درد در هنگام ورود به پوست ایجاد شده و از بروز عوارض پوستی  پس از تزریق پیشگیری می نماید.دیگر تکنولوژی بکار رفته در تولید این سرسوزن ها (Thin Wall) نیز به تزریق کامل و بدون نقص انسولین کمک می کند.


سوزن قلم انسولین پیک سلوشن ۴ میلی متر ۱۰۰ عددی Pic Sloution Insulin

526,350 517,650 تومان

یکی از لوازم جانبی قلم‌های تزریق انسولین، سرسوزن‌های تزریق انسولین است. سوزن تزریق انسولین به  قلم یا Pen انسولین  وصل شده و از طریق آن داروی انسولین به زیر پوست تزریق می‌شود. سرسوزن‌های انسولین به وسیله تکنولوژی تراش سه‌گانه کاملا تیز شده است؛ به گونه‌ای که به هنگام استفاده از این محصول بیمار کمترین درد را در ناحیه اصابت سوزن با پوست خود حس کند. جنس سوزن‌های استفاده شد از استیل ضدزنگ بوده و سرسوزن دارای پوشش سیلیکونی جهت حداقل کردن هر چه بیشتر درد می‌باشد. در واقع طراحی منحصر به فرد این سوزن‌ها که نوک بسیار ظریف ساخته شده‌اند سبب عدم احساس درد می‌شود. این سرسوزن مناسب برای استفاده در تمامی قلم‌های انسولین موجود در بازار هستند و به سادگی می‌توان از آن برای انجام تزریق سریع و بدون درد انسولین استفاده کرد. این سوزن‌ها استریل بوده و به وسیله یک درپوش پلاستیکی محافظت و بی خطر می‌شوند. هرچه گیج سرسوزن‌های تزریق انسولین بیشتر باشد، قطر سرسوزن کمتر بوده و در حین تزریق درد کمتری را ایجاد می‌کند.


سرنگ انسولین حلما طب پیچی G29

10,150 8,700 تومان ناموجود

سرنگ انسولین  ،  با یک سوزن کوچک است که به طور خاص برای بیماران دیابتی تجویز می گردد. این سرنگ برای تزریق به بافت زیرپوستی طراحی شده است. این منطقه از بدن به این دلیل برای تزریق انسولین مناسب است که سلول های چربی به داروهایی که به طور مداوم و به آرامی جذب می شوند، اجازه می دهد تا این داروها اثر طولانی تری داشته باشند.یک سرنگ انسولین به طور معمول دارای یک محفظه میباشدسرنگ انسولین حلما طب  دارای پیستون و سوزن می باشد. محفظه  ها که به منظور ذخیره انسولین می باشند دارای یک نشانه گذاری بر اساس  واحدهای بین المللی و استاندارد به منظور اندازه گیری مناسب می باشند.


سرنگ لوئرلاک آوا 3 سی سی

304,500 301,600 تومان ناموجود

سرنگ لوئرلاک آوا 3 میل به همراه سرسوزن  زیر جلدی عرضه میشود و به صورت یکبار مصرف استفاده میشود. این سرنگ در  انواع مراکز درمانی، بیمارستان ها و داروخانه ها موجود است.سرنگ ۳ سیسی به دلیل محافظت بالای دارو،  احتمال نشتی را کم میکنند و برای تزریق داروهایی که میتاند پاشش داشته باشد  و حساسیت ایجاد کند، جلوگیری نماید. استاده از این سرنگ ها در بیمارستان  ها و مراکز بهداشتی ایمنی ایجاد میکند. زیرا عوض کردن و وصل کردن نیل آنها  راحت تر است.از این سرنگ برای تزریق ملایم تر و با درد کمتر استفاده میشود. به ویژه برای تزریق وریدی مناسب هستند و ایمنی بالاتری ایجاد میکنند.این سرنگ با وجود گیج ۲۳ برای تزریق با  زاویه ۱۰ تا ۱۵ درجه مناسب است و در پوست بیرونی افراد بزرگسال و کودکان  امکان تزریق را فراهم میکند. همچنین برای تزریق پشت بازو و عضله قدامی کنار  صاعد، بالای قفسه سینه و عضله پشت استفاده میشود.ت ناشی از  نشت مواد جلوگیری میکند. همچنین درد تزریق را کاهش میدهد و سوزش ایجاد نمی  نماید.


سرنگ لوئرلاک آوا ۵ سی سی

381,350 378,450 تومان ناموجود

سرنگ لوئرلاک آوا ۵ میل به همراه سرسوزن  زیر جلدی عرضه میشود و به صورت یکبار مصرف استفاده میشود. این سرنگ در  انواع مراکز درمانی، بیمارستان ها و داروخانه ها موجود است.در این سرنگ، سوزن تزریق با پیچ شدن روی  سرنگ در شیارهای مارپیچی، قفل میشوند. این ویژگی منحصر به فرد سرنگ ۵ میل  لوئرلاک است و مانع از جداشدن سرسوزن از سرنگ در زمان تزریق میشود. همچنین  در زمان تزریق دارو نشت نمیکند.تعویض سرسوزن ساده است و حتی نسبت به سرنگ های عادی راحت تر می باشد.


نوار تست قند خون کرسنس 50 عدد-CareSens

130,500 107,300 تومان ناموجود

از نوار تست قند خون کرسنس برای اندازه‌گیری دستگاه‌های CareSens N استفاده  می‌کنند. عملکرد نوار تست CareSens N در آزمایشگاه و آزمایش‌های بالینی  مثبت ارزیابی شده است. این نوارها به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی Codesens  نیازی به وارد کردن کد ندارد، فقط نوار را درون دستگاه وارد کنید و دیگر به  صورت اتوماتیک آماده استفاده است. بنابراین علاوه بر سهولت استفاده میزان  خطا نیز کاهش می‌یابد و اندازه‌گیری با دقت بالاتری انجام می‌شود.


سرسوزن قلم انسولین Accu Fine با سوزن 4 میلی متر | 4mm

601,750 594,500 تومان ناموجود

سوزن های قلم انسولین Accu-Fine امکان تزریق ملایم را دارند و می توانند به  طور عملی از آن استفاده کرد.از سوزن های Accu-Fine می توان برای تمام قلم  های انسولین معمول استفاده کرد.این سوزن ها در طول های 4 و 6 میلی متر  موجود است که برای همه مناسب است. که گیج سر سوزن قلم انسولین Accu-Fine  سایز 4 میلی‌متر 32 میباشد ، این سرسوزن معمولا برای کودکان استفاده میشود  هرچند که بقیه افراد نیز ازآن میتوانند استفاده کنند هرچه گیج بیشتر باشد  سوزن نازک تر است


سرسوزن قلم انسولین نوا فاین Novo Fine 4 mm

678,600 669,900 تومان ناموجود

سرسوزن قلم انسولین نوافاین ارتفاع 4 وقطر 0.22 میلی مترNovoFine 4mm 32G Pen Needleدارای یک پوشش سیلیکونی و مخصوص که یک تزریق بسیار کم درد و آسان را فراهم میسازداین سوزن ها بسیار نازک ساخته شده اند تا درک کمتری را در هنگام نزریق ایجاد کنندمجهز به تکنولوژی Superflow که باعث تزریق سریع و آسان میشود و تلاش برای تزریق انسولین را کاهش میدهدسوزنهای NovoFine دارای یک چسب یکپارچه هستند تا خطر شکستگی سوزن را در هنگام تزریق کاهش دهندسوزنهای نوافاین قابل استفاده در اکثر قلم های تزریق انسولین هستند. بسته بندی 100 عددی-ساخت دانمارک


سوزن قلم انسولین ۴ میلی متر گلدفاین Gold fine گیج ۳۱

607,550 587,250 تومان ناموجود

برخی بیماران دیابتی روزانه واحد های مشخصی از هورمون انسولین را به صورت  تزریق زیرجلدی دریافت می کنند. تزریق انسولین هم میتواند به کمک سوزن های  انسولین و هم قلم های انسولین انجام شود. استفاده و اندازه گری میزان  انسولین در قلم ها آسان تر می باشد؛ از این رو در حال حاضر استفاده از قلم  های انسولین رایج تر شده است. سوزن های قلم انسولین یکبار مصرف می باشند و  باید به صورت روزانه تعویض شوند. سوزن قلم انسولین باید از جنس سیلیکون  باشد تا حین تزریق فرد کمترین درد را احساس کند. سوزن قلم انسولین ۴ میلی متر گلدفاین Gold fine گیج ۳۱


دسته‌بندی