نوار قندخون


نوار قندخون


کمی صبر کنید...

سوزن تست قند خون اینستنت اکیوچک فست کلیکس | Accu Chek FastClix

182,700 175,450 تومان

سوزن تست قند خون اینستنت اکیوچک برای سوراخ کردن نوک انگشت دست جهت نمونه  گیری تست انسولین خون استفاده می‌شود. این محصول توسط افراد دیابتی استفاده  می‌شود. این سوزن در حد چند میلی ثانیه به داخل پوست نفوذ کرده و دارای  تکنولوژی Clixmotion برای تست بدون درد می‌باشد. جنس سوزن‌ها از استیل  ضدزنگ است. در واقع طراحی منحصر به فرد این سوزن‌ها که نوک بسیار ظریف  ساخته شده‌اند سبب کاهش درد می‌شود. این سرسوزن برای استفاده در قلم‌های  لنست دستگاه قند خون اینستنت اکیوچک طراحی شده است و استفاده از آن بسیار  راحت می‌باشد.


نوار تست قند خون بایونیم ( بسته 25 عددی )

130,000 120,000 تومان

نوار تست قند خون بایونیم مدل sensor در بسته بندی 25 عددی برای آزمایش قند  خون شما که به سطح گلوکز شما معروفه، می باشد. این برای افراد مبتلا به  دیابت مهم است. این نوارها با دستگاه تست قند خون کار می کنند. تا سطح قند  خون شما را کنترل کنند. دانستن سطح قند خون به مدیریت بیماری کمک می کند.  هنگامی که به طور منظم قند خون خود را چک می کنید، متوجه می شوید که کدام  غذاها، داروها و فعالیت ها بر قند خون شما به شکل خوب یا بد تأثیر می  گذارند.


نوار تست قند خون ایزی گلوکو مدل EasyGluco بسته 50 عددی

449,500 250,000 تومان

برای استفاده نیاز به ۰/۳ میکرولیتر خون است. تعداد ۵۰ عدد نوار در هر جعبه وجود دارد و نوار اندازه گیری بهتر است در حدود ۴ تا ۵ ماه بعد از باز شدن جعبه استفاده شود. خرید نوار تست قند خون گلوکوکارد از طریق اینترنتی توسط این سایت امکان ‌پذیر است.مشخصه های محصول    نوار تست قند خون sensor 01  تنها برای دستگاه قند خون همین برند قابل استفاده است.     برای نمونه گیری به مقدار کمی از خون معادل  ۰/۳ میکرولیتر نیاز است.     در هر جعبه ۵۰ عدد تست قند خون وجود دارد.    این محصول به صورت دقیق حجم خون را کنترل می کند.    این نوار تست قند خون از سرعت مکش بالاتری برخوردار است.    شما می توانید از این محصول در دستگاه های گلوکوکارد 01 و گلوکوکارد مینی استفاده کنید.    مدت زمان پاسخگویی 7/0 ثانیه است.نحوه مصرفبعد از شست و شوی دست ها آنها را کاملاً خشک کرده، به هیچ عنوان با دست خیس آغشته به الکل نوار تست را لمس نکنید، چون این کار باعث فاسد شدن نوارهای تست می شود. برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل جعبه درب نوار را ببندید.برای تست قند خون کافی است نوار به طور مسطح داخل دستگاه گذاشته شود و پس از نمایش علامت قطره خون روی دستگاه نوار داخل دستگاه را به قطره خون نزدیک کنید و با مکش خون را داخل نوار دستگاه اندازه گیری قرار دهید تا قند خون شما مشخص شود.نکات قابل توجهبه تاریخ باز کردن محافظ نوار تست تست توجه فرمایید و آن را روی جعبه  یادداشت کنید.قبل از اینکه شروع به اندازه گیری کنید از تاریخ انقضای آن اطمینان حاصل فرمایید.در صورت قرار گرفتن در برابر گرما، سرما و رطوبت نتیجه تست کاذب می شود.وقتی خون را روی نوار قرار می دهید آن را به هیچ عنوان پخش نکنید و دست خود را روی نوار فشار ندهید.نوارهای تست استفاده شده را در کنار نوار های استفاده نشده نگذارید.در زمان قرار دادن نوار در داخل دستگاه آن را خم نکنید.شیوه نگهداریاین محصول در محیطی با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.همچنین نوار تست قند خون را در جایی خشک و خنک نگهداری کنید.


نوار دستگاه تست قند خون اکیوچک مدل پرفورما ACCU-CHEK Test Strips - Performa- بسته 50 عددی

266,800 230,000 تومان

نوار تست قند خون آکیوچک پرفورما، محصولی با کیفیت که میزان قند خون را به روش الکتروشیمیای با بالاترین دقت اندازه گیری می‌کند.تجهیزات سنجش قند خون تولید شده توسط شرکت آکیو چک از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است.از همین جهت این نوار از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است.میزان خون مورد نیاز در این نوار تنها ۰.۶ میکرولیتر است.نوار تست قند خون اکیوچک پروفورما، در ۵ ثانیه میزان قند خون را اندازه‌گیری می‌کند.دقت سنجش این نوار تست ۹۹٪ درصد است که در بین دیگر همرده‌ها بالاترین دقت است.نوار تست قند خون آکیوچک پرفورما، برای دستگاه قند خون اکیوچک پرفورما تولید شده است.این نوار بدون محدودیت دمایی است و در هر آب و هوایی  نتیجه دقیق و یکسانی را نمایش می‌دهد.


نوار تست قند خون آکیو چک ۵۰ عددی اینستنت

326,250 230,000 تومان

بسته‌ی  نوار تست قند خون Instant که توسط شرکت آکیو چک Accu Chek تولید شده، حاوی  25 و 50 عدد نوار است. برای اندازه‌گیری قند خون باید حداقل 0.6 میکرولیتر  از خون بدن را توسط سوزن مخصوص، نزدیک محل خون گذاری نوار تست قرار دهید.  نوارهای مورد استفاده برای دستگاه اینستنت قابلیت جذب سریع خون را دارد که  اندازه گیری تست قند خون را برای شما آسان مینماید. با گذاشتن این نوار در  دستگاه‌های Instant که توسط شرکت آکیو چک تولید شده، می‌توان به میزان قند  خون پی برد. همچنین این محصول قابلیت جذب سریع دارد و اندازه‌گیری قند خون  را پس از 4 ثانیه در هر شرایط محیطی ممکن می‌سازد. در نهایت می‌توان گفت،  Instant یک ابزار کمکی مناسب برای اندازه‌گیری قند خون است. فراموش نکنید  از نوارهای تست فقط در مهلت تاریخ مصرفشان استفاده نمایید و آنها را فقط در  ظرف خود در دمای ۲--۳۰ درجه سانتی گراد به دور از گرما ، سرما و رطوبت دور  نگه دارید.


نوار تست قند خون آوان مدل AGS01 بسته 50 عددی

260,000 تومان

نوار تست قندخون آوان مدل AGS01 بسته 50 عددی با 8 عدد الکترود و فقط با  0.5 میکرولیتر نمونه خون می‌تواند در شرایط دمایی مختلف قندخون شما را  اندازه‌گیری کند. دستگاه تست قندخون آوان اولین دستگاه تست قندخون ایرانی  برای اندازه‌گیری غلظت گلوکز (قند) در خون تازه مویرگی طراحی شده است. این  دستگاه برای استفاده خانگی توسط افراد عادی و استفاده بیمارستانی توسط  متخصصان در محیط‌های بیمارستانی ، به‌عنوان تسهیل‌گر برای کنترل میزان غلظت  گلوکز خون افراد در نظر گرفته شده است.


دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو همراه با 50 نوار تست قند

409,000 300,000 تومان ناموجود

دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو ( easy gluco ) + یک بسته نوار تست ۵۰   عددی با کیفیت بسیار بالا , برند معتبر و گارانتی مادام العمر می باشد .دستگاه  دارای چهار حالت انجام تست است که خود شخص آن‌ها را مشخص می‌کند .  این  حالت‌ها شامل قبل از خوردن غذا، بعد از خوردن غذا، بعد از استفاده از  دارو  و بعد از ورزش می‌شوند .حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی نتایج تا  ۳۶۵ مورد را دارد . با فشردن و  رها کردن کلید بالا و پایین دستگاه می‌توان  حالت انجام تست، تنظیمات زمان و  تاریخ و واحد نمایش میزان قند خون و دما  را تغییر داد .همچنین شخص می‌تواند قبل از اندازه‌گیری شناسه خود را وارد کند تا اطلاعات با شناسه خود او داخل حافظه‌ی دستگاه ذخیره شود .قابلیت جالب این دستگاه محاسبه میانگین نتایج است که می‌توان تعداد روزهای اندازه‌گیری ۳ میانگین را از ۷ تا ۹۰ روز تعیین کرد .


دسته‌بندی