محلول شستشوی لنز سولکو مدل یونیال حجم 360 میلی لیتر

از {{model.count}}
290,000
288,550 تومان
1%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محلول  شستشوی لنز سولکو به دلیل داشتن هیالورونیک اسید که یکی از موادهای اولیه  ساخت قطره های چشمی است و لغزندگی لنز در چشم را بسیار راحت میکند. محلول یونیال (UNIYAL) یک محلول چند منظوره حاوی سدیم هیالورونات و عوامل  مواد پاک کننده پروتئین است که برای ضدعفونی کردن، تمیز کردن،نگهداری و آب  رسانی انواع لنزهای تماسی نرم طبی و رنگی ایده آل است. با وجود سدیم هیالورونات این فرمولاسیون دارای یک تعادل منحصربفرد است که  هم اثر ضد باکتری مؤثر، راحتی بسیار بالا و هیدراتاسیون (آب رسانی) طولانی  مدت همراه دارد. اسید هیالورنیک یکی از ریزترین مولکولهای موجود در طبیعت است که باعث بهبود  هیدراتاسیون (آّ رسانی)در ناحیه قرنیه می شود و به بافت آسیب دیده چشم کمک  می کندتا در برابر خشکی و شرایط محیطی بیرون، بهبود یابد و از آن محافظت  کرده و به ترمیم مجدد ملتحمه و قرنیه (قسمت شفاف جلوی چشم) کمک می کند.

روش درمانی
قبل و بعد ازهر بار استفاده از لنز تماسی آن را با محلول به آرامی شستشو داده و برای نگهداری از لنزها ، باید در ظرف مخصوص قرار داده شودو ظرف تا نصف از محلول پر شود .
ملاحظات
بعد از هر بار استفاده ، محلول داخل جا لنزی تعویض شود. به هیچ عنوان در زمان استفاده از محلول سولکو از محلول و قرص و شوینده های دیگر استفاده نشود. زمان مناسب استفاده از محلول ۳ ماه بعد از باز شدن می باشد. قبل از شستشوی لنز ، دستها کاملا با مواد شوینده شسته شود.
سایر مشخصات
ساخت کشور ایتالیا دارای کیفیت ساخت بالا
شستشوی لنزهای سافت (soft contact lens solution)
اقلام همراه
جا لنزی آنتی باکتریال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...