شیردوش برقی بریسک Brisk Breast Pump XN-2233M2

از {{model.count}}
3,000,000
2,800,000 تومان
7%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مشخصات
شیر دوش برقی بریسک مدل Brisk Breast Pump XN-2233M2 یک وسیله کاربردی برای مادرانی است که نمی توانند همیشه مستقیما به فرزند خود شیر بدهند. شیردوش برقی بریسک XN-2233M2 با صفحه نمایش لمسی و نشانگر تنظیم مقدار مکش این قابلیت را دارد که هم با آداپتور و هم با باطری کار کند.
شیردوش برقی بریسک دارای سری سیلیکونی و ظرف بطری پلاستیکی است که هنگام دوشیدن شیر قابلیت تنظیم مکش ملایم است که مانند مکیدن شیر توسط نوزاد است. وزن موتور این دستگاه ۲۰۰ گرم است که بسیار سبک و قابلیت حمل بالایی دارد. همچنین هنگام مکش، قابلیت جلوگیری از برگشتن شیر به موتور دستگاه وجود دارد تا شیر به موتور دستگاه وارد نشود.
شیردوش برقی بریسک امکان استریلیزاسیون و ضدعفونی کردن را دارد و جنس پلاستیکی آن غیر حساسیت زاست. این جنس عاری از هر گونه مواد شیمیایی تولید شده و دارای تائیدیه CE از اتحادیه اروپا می باشد. متصل شونده به سینه نیز از جنس سیلیکون نرم است که پوست سینه را ملتهب و حساس نمی کند.
ظرفیت شیر دوش brisk بریسک 120 میلی لیتر است و کار با این دستگاه بسیار آسان بوده که شما می توانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید. همچنین این دستگاه دارای گارانتی 912 روزه از زمان خرید و 10 سال خدمات پس از فروش است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...