دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39

از {{model.count}}
2,200,000
2,100,000 تومان
5%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39                         داشتن یک فشارسنج با امکانات مناسب  برای استفاده‌ی خانگی می‌تواند برای افرادی که از بیماری فشار خون بالا رنج  می‌برند و به اندازه‌گیری مداوم فشار خونشان نیاز دارند، بسیار کاربردی  باشد. دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39 که به همراه لوازم جانبی ارائه  می‌شود، پس از روشن کردن دستگاه بازوبند پر از هوا شده و رگ‌ها را منقبض  می‌کند. میزان فشار خون به‌صورت خود به خود اندازه‌گیری شده و روی صفحه  نمایش ظاهر می‌شود. نوعی سیستم اندازه‌گیری فشارخون غیر تهاجمی است که برای  اندازه‌گیری فشارخون دیاستولیک و سیستولیک و میزان ضربان نبض افراد بالغ  با روش اندازه‌گیری اوسیلومتریک فشارخون طراحی شده است. به‌طور خلاصه  دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39 با کیفیت خوبی که دارد برای  اندازه‌گیری منظم فشار در مطب پزشکان و استفاده در منزل انتخاب مناسبی است.  شرکت B.Well یک شرکت اروپایی است که محصولات متعددی در زمینه‌ی لوازم  پزشکی شامل دستگاه‌های مختلف فشار خون، نبولایزر، دماسنج، دهان شویه، پد  گرمایی و ... را برای تمام افراد خانواده تولید می‌کند.

ابعاد
۷۳x۶۲x۲۸.۵ میلی‌متر
سایر مشخصات
باتری نیمقلمی نشاندهنده‌ی: فشار خون سیستولیک و دیاستولیک ضربان نبض نماد وضعیت باتری نماد تشخیص آریتمی ضربان نبض نماد ضربان قلب
نوع نمایشگر
LCD
وزن
۱۰۰ گرم
اقلام همراه
۲ عدد باتری قلمی ۱ کتابچه راهنما ۱ عدد جعبه نگهدارنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...