مشخصات و خرید دستکش لاتکس استریل بدون پودر OP-PERFECT سایز Large پک 50 عددی

از {{model.count}}
210,000
200,000 تومان
5%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دستکش جراحی لاتکس استریل بدون پودر OP-PERFECT برای محیط های عفونی،  بیمارستانی، آشپزی، آزمایشگاهی و معایناتی که نیاز به انجام کار دقیق با  دست است، مناسب می باشد. دستکش جراحی لاتکس که دارای انعطاف پذیری و  استحکام می باشد از انتقال ویروس جلوگیری میکند و دست کاربر به راحتی داخل  آن می گردد و به وی اجازه می دهد همه چیز را به راحتی لمس نماید که باعث  بهبود عملکرد افراد عادی، متخصصان و جراحان پزشکی می شود. دستکش های مورد  استفاده در جراحی اساساً از لاتکس طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند. استفاده  از دستکش های لاتکس پزشکی قدمتی صد ساله دارد. دلایل بسیاری برای استفاده  از این دستکش ها در معاینات و جراحی ها وجود دارد. همچنین این دستکش ها جهت  جلوگیری از انتقال ویروس در باشگاه های ورزشی نیز مورد استفاده قرار می  گیرد.

دستکش لاتکس استریل بدون پودر OP-PERFECT

استفاده از دستکش مناسب جهت انجام کارهای بهداشتی و فنی بسیار حائز  اهمیت بوده و کاملا بر میزان تسلط شما هنگام انجام کارهای مختلف اثر گذار  است. به همین منظور با توجه به نیاز مشتریان انواع دستکش لاتکس استریل بدون  پودر OP-PERFECT را با کیفیت‌های متنوع تولید و به بازار عرضه کرده است.

لاتکس به کار برده شده در این دستکش از جنس لاتکس درجه یک بوده و با  خاصیت کشسانی بالایی که دارد باعث آسان پوشیده شدن دستکش توسط فرد می‌شود.  اگرچه دستکش‌های‌ لاتکس مقاومت بیشتر و کشسانی بالاتری نسبت به سوراخ شدن  در مقایسه با دستکش‌های وینیل دارند، ولی برای افرادی که به لاتکس حساسیت  داشته توصیه می‌شود از دستکش‌های وینیل برای انجام کارهای خود استفاده  کنند.

همانطور که گفته شد این دستکش‌ها بدون پودر بوده تا افرادی که به پودر  حساسیت داشته به راحتی بتوانند از این محصول استفاده کنند. پودر به کاررفته  شده در انواع دستکش‌های لاتکس به عنوان روان‌کننده عمل کرده و پوشیدن  دستکش را برای شما آسان‌تر می‌کند. همچنین گرفتن ابزار مختلف را پس از  پوشیدن دستکش راحت‌تر می‌نماید. پودر به کار برده شده عمدتا پودر نشاسته  ذرت بوده و به هیچ عنوان ممانعتی در بهبودی بیمار ایجاد نمی‌کند.

دستکش لاتکس بدون پودر مانع انتقال آلودگی شده و پایداری خوبی در برابر  اسید و باز و حرارت دارند. کاربرد اصلی آن‌ها در صنعت پزشکی بوده و به طور  گسترده در برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی که نیازمند انجام کار دقیق هستند  استفاده می‌شوند. به علت آنکه از این دستکش در عمل‌های جراحی  (که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد) استفاده می‌شود و همچنین به علت تاثیری که  می‌تواند پوشیدن این دستکش‌ها بر مهارت جراح بگذارد، سایزبندی این محصولات  با دستکش‌های معاینه کاملا متفاوت است.

مشخصات
تولید شده از لاتکس طبیعی
استحکام بالا
بدون لغرش در کف دست
بدون بوی نامطبوع پلاستیک
قابلیت الاستیک بالا
قیمت مناسب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...