اسپری تاخیری 10درصد مدل Holiday سزار | 65 میلی‌لیتر

اسپری تاخیری هالیدی سزار | Cesar holiday delay spray

از {{model.count}}
85,550
84,100 تومان
2%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپری تاخیری هالیدی سزار حاوی رایحه دلچسب و تحریک کننده و مناسب برای  آقایان می باشد که موجب بهبود و رفع مشکلات انزال زودرس، جلوگیری از سوزش  پوست و افزایش مدت زمان رابطه جنسی می شود.درباره محصول اسپری تاخیری هالیدی سزارزود انزالی جزء مشکلات خیلی از افراد در روابط زناشویی می باشد که ضمن  جلوگیری از لذت بردن در دو طرف، با ایجاد مشکلات بزرگ تری در زندگی همراه  می باشد. بدین منظور اسپری تاخیری هالیدی سزار محصولی که توسط شرکت  داروسازی آراسته گستران ساخته شده، تولید ایران می باشد.انزال زود رس از شایع ترین بیماری ای که مردان در سنین پایین تر از 40  سالگی آن را تجربه می کنند و در این حالت فرد از بازه زمانی که شریک جنسی  برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارد ، لذت جنسی را در اوج خود تجربه می  کند بنابراین طرف دیگر به ارگاسم نمی رسد. این مشکل هیچ ارتباطی به نقص  سلامت اندام های تناسلی ندارد و تنها جزء اختلالات روانی محسوب می شود.

اسپری تاخیری Cesar Holiday

این  محصول ایرانی توسط شرکت داروسازی آراسته گستران پاسارگاد ساخته شده  است.یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از مردان با آن مواجهند و تاثیر منفی  زیادی در رابطه زناشویی آنان می گذارد مشکل انزال زود رس می باشد،که همین  مشکل به ظاهر ساده سرمنشا مشکلات بزرگتری در زندگی ست.انزال زودرس شایع  ترین بیماری جنسی مردان زیر ۴۰ سال است و به حالتی گفته می شود که در آن  مرد خیلی زودتر از زمانی که طرف مقابل برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز  داردبه اوج لذت می رسد و در نتیجه طرف مقابل ارگاسم را تجربه نمی کند.انزال  زودرس غالبا یک مشکل روانی به حساب می آید و اندام های تناسلی مرد دارای  مشکل خاصی نیستند.راه های فراوانی برای حل این مشکل وجود دارد که یکی از  این راه ها خرید اسپری تاخیری ست.اسپری های تاخیری فراوانی در بازار وجود  دارد که متاسفانه بسیاری از آنان استاندارد نبوده و استفاده از انها باعث  ایجاد عوارض منفی در رابطه جنسی میشود.اسپری تاخیری سزار دارای پروانه  وزارت بهداشت است دارای گواهینامه gmp از سازمان غذا و داروست و گواهینامه  CE را نیز داراست.در اسپری تاخیری سزار از هوای فشرده و الکل استفاده می  شود که هنگام برخورد با پوست ایجاد گرما میکند و پس از چند ثانیه به خاطر  داشتن لیدوکائین ۱۰ درصد بی حسی ایجاد می شود.

ویژگی اسپر تاخیری Cesar Holiday

  • بدون عوارض جانبی محصولات خوراکی نظیر بالا رفتن فشار خون و تپش قلب و …
  • کاهش اضطراب و اختلالات سایکولوژیک در رابطه با انزال زودرس
  • برگشت به حالت نرمال بعد از رابطه جنسی
  • بهترین احساس رضایتمندی از رابطه جنسی
  • ایجاد رابطه جنسی با کیفیت مطلوب
  • جلوگیری از زود انزالی در آقایان
  • افزایش مدت زمان مقاربت
  • استفاده سریع و آسان

روش استفاده از اسپری تاخیری Cesar Holiday
قبل  از استفاده از اسپری آلت را با آب و صابون بشویید و سپس بطور کامل خشک  نمایید این کار باعث جذب بهتر می شود.سپس محصول را در حد فاصل کلاهک تا زیر  آلت به اندازه دو تا سه پاف اسپری کنید و پس از بیست دقیقه اقدام به  نزدیکی کنید.هنگام خرید اسپری تاخیری به تاریخ انقضای محصول توجه کنید.توجه  کنید که از زدن اسپری به بیضه ها خودداری شود.این محصول قابل اشتعال  است.در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.از تماس با چشم خودداری شود.


یکی از بهترین راه ها برای رفع این مشکل خرید اسپری تاخیری می باشد که  امروزه از برند های متفاوتی وارد بازار شده اند به صورتی که خیلی از آن ها  بدون رعایت استاندارد ساخته شده و عوارضی منفی را در رابطه جنسی به دنبال  دارد. اسپری تاخیری سزار به دلیل استاندارد نامه ها و مجوز هایی که دارد  این عوارض را نداشته. همچنین این محصول از هوای فشرده و الکل ساخته شده است  که حین برخورد با پوست سبب ایجاد گرما می شود و تنها با گذشت چند ثانیه به  دلیل وجود لیدوکائین %10 باعث ایجاد بی حسی می شود.

مشخصه های محصول

  • فاقد عوارض جانبی می باشد برخلاف محصولاتی خوراکی که با اختلالاتی از قبیل فشار خون بالا و تپش قلب و.. همراه می باشد.
  • با مصرف اسپری تاخیری هالیدی سزار فشار های روانی و اظطرابی که حاصل  اختلالات سایکولوژیکی در ارتباط با زود انزالی می باشد کاهش پیدا می کند.
  • بعد از برقراری رابطه جنسی و استفاده از این محصول فرد به حالت نرمال بر می گردد.
  • با مصرف این اسپری فرد از رابطه جنسی خود بسیار احساس رضایت می کند.
  • روش استفاده اسپری تاخیری سزار که در ادامه با آن آشنا شوید به گونه ای است که سریع و آسان می باشد.
  • استفاده از اسپری هالیدی سزار باعث می شود رابطه ای جنسی با بهترین کیفیت را تجربه کنید.
  • این محصول از زود انزالی در آقایان جلوگیری می کند.
  • مصرف این فرآورده  سبب می شود مدت زمان مقاربت افزایش یابد.

روش استفاده اسپری تاخیری سزار

قبل از اینکه اسپری تاخیری را استفاده کنید آلت را به خوبی با آب و  صابون شستشو دهید که سبب جذب بهتر آن می شود. حال این فرآورده را در حد  فاصله کلاهک تا زیر آلت به تعداد 2 تا 3 پاف اسپری کنید و با گذشت 20 دقیقه  به نزدیکی اقدام کنید. به منظور جلوگیری از بروز عوارض اسپری تاخیری سزار،  به تاریخ درج شده به عنوان انقضای محصول دقت داشته باشید. روش استفاده  اسپری تاخیری سزاربه گونه ای است که باید دقت کنید از زدن اسپری به بیضه ها  خودداری کنید.

اسپری تاخیری هالیدی سزار و حل مشکل زود انزالی

انزال زود رس یا همان زود انزالی نوعی انزال صورت گرفته در فرد بدون میل  شخصی و کنترل می باشد که مطابق آن فرد از کیفیت رابطه و بازه زمانی انزال  ناراضی می باشد که این حس می تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد. مصرف این  اسپری تاخیری علاوه بر بهبود مشکل زود انزالی شما، موجب بازگشت اعتماد به  نفس از دست رفته شما می شود. این اسپری در انواع مختلفی برای مصرف کنندگان  به فروش می رسد.

نکات قابل توجه

به دلیل قابلیت ایجاد اشتعالی که اسپری تاخیری هالیدی سزار دارد از قرار  دادن آن در مجاور شعله، حرارت و تابش نور آفتاب به صورت مستقیم خودداری  کنید.

به منظور جلوگیری از عوارض اسپری تاخیری سزار، از این فرآورده در نواحی از پوست که بریدگی، سوختگی یا التهاب دارد استفاده نکنید.

از تماس اسپری تاخیری هالیدی سزار با چشم خودداری کنید.

کشور سازنده
ایران
شرکت سازنده
داروسازی آراسته گستران پارسیان
گروه
بهداشتی
نوع محصول
اسپری تاخیری، کاهش اضطراب
جنسیت مصرف کننده
آقایان
محدودیت سنی
18سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...