قوزبند پل دار

قوزبند پل دار

از {{model.count}}
365,000
330,000 تومان
10%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ستون مهره‌ها در قسمت سینه، قوس رو به جلویی دارد که در حالت طبیعی زاویه‌ی  این قوس بین 20 تا 45 درجه است. اگر این زاویه از 50 درجه بیشتر شود،  غیرطبیعی است و به آن گوژ پشتی می‌گویند. این عارضه مربوط به تعدادی از  مهره‌ها است که شکل هلالی (به خود گرفته‌اند، اما گاهی اوقات تغییر شکل،  تنها در یک مهره اتفاق می‌افتد و انحنای ستون مهره‌های سینه ایی به شکل  > درمی‌آید که به آن قوز می‌گویند. قوز کمر ممکن است بر اثر یک مشکل  مادرزادی به وجود آید و یا در طول دوران رشد و نوجوانی دیده شود. اما عوامل  ثانویه، مثل تخریب یا تغییر شکل مهره و ضعف عضلات ستون مهره‌ها نیز زمینه  ایجاد این مشکل هستند. افزایش سن و به دنبال آن پوکی استخوان نیز می‌تواند  زمینه شکستگی استخوان مهره‌ها و قوز کمر را به وجود آورد. اگر زاویه‌ی قوس  سینه‌ای از 75 درجه بیشتر باشد، پزشک متخصص ممکن است روش جراحی را برای  درمان کیفوز استفاده کند.

مشخصات
کاربرد
کمر , کتف
جنس
ابر , پارچه
نوع عملکرد
با داشتن دو میله حمایتی و مکانیسم اثری مخالف قوز، لبه داخلی کتف‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌نماید و ستون فقرات پشتی را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد.
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
موارد کاربرد
- کاستن از قوز پشتی
- استفاده در عمل جراحی ستون فقرات
- کاهش درد در ناحیه ستون فقرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...